loading...
آوین دانلود | مرجع دانلود ایرانیان
امین شرخانی بازدید : 33 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

Avira Free Android Security 2.0

بدون شک حتما با نام آنتی ویروس Avira Free Android Security آشنا هستید ! این آنتی ویروس در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی گردید . پس از موفقیت هایی که در سیستم عامل ویندوز به دست آورد ، سرانجام نسخه های اندروید و آیفون آن نیز تولید شد . این آنتی ویروس ، یکی از بهترین و برترین آنتی ویروس های تولید شده برای سیستم عامل اندروید بوده و به آسانی می تواند ویروس ها را شناسایی کند . از این پس دیگر نگران گشت و گذار در اینترنت نباشید ، زیرا این اپیلیکشن همراه شما خواهد بود . این آنتی ویروس ، از برنامه های مخرب گوشی ، به شدت محافظت کرده و اجازه ورود ویروس ها را به گوشی اندرویدی شما نمی دهد . با استفاده از این آنتی ویروس ، می توانید از حریم خصوصی خود محافظت کنید . لازم به ذکر است که این نرم افزار از برقراری تماس های مزاحم جلوگیری خواهد کرد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

Avira Free Android Security 2.0

امین شرخانی بازدید : 41 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

Beautiful Battery Disc 2.3.1

با استفاده از نرم افزار Beautiful Battery Disc می توانید به راحتی از درصد شارژ باقی مانده گوشی اندرویدی خود باخبر شوید . در این برنامه ، یک دایره بسیار شیک و زیبا وجود داشته که شما به وسیله آن از میزان شارژ گوشی خود اطلاع خواهید یافت . از قابلیت اصلی این اپیلیکشن می توان به امکان قرار دادن ویدجت اصلی در صفحه نمایش گوشی اشاره داشت . لازم به ذکر است که سایز ویدجت های این نرم افزار همگی به صورت ۱×۱ و ۲×۲ می باشد .

Beautiful Battery Disc

امین شرخانی بازدید : 37 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

Google Earth – Android

بوسیله Google Earth در آسمان پرواز کنید و بوسیله انگشتانتان از شهری به شهر دیگر بروید. اکنون برنامه معروف Google Earth را برای شما عزیزان آماده کرده ایم . برنامه ای محبوب و بسیار معروف از گوگل که بوسیله آن میتوانید تصاویر ماهواره ای را از سطح زمین داشته باشید . این برنامه درست همانند نسخه ویندوز آن تمامی امکانات را داراست و کاملا با گوشی هوشمندتان سازگار . میتوانید لایه های مختلف از جمله مرزها ، اسم ها، جاده ها ، مکان های دیدنی و .. را انتخاب کنید و آن ها را مشاهده کنید . همچنین شما میتوانید از تور گردشگری برنامه که شما را به جاهای دیدنی دنیا میبرد استفاده کنید و از عکس های پانورما و سه بعدی نیز لذت ببرید .

Google Earth – Android

امین شرخانی بازدید : 156 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

FotoRus 3.4

نرم افزار FotoRus این امکان را به شما می دهد تا به آسانی عکس های مورد نظر خود را ویرایش کرده و آن ها را سفارشی سازید . با استفاده از آن می توانید عکس های خود را به صورت حرفه ای ویرایش نمایید . بد نیست بدانید که جالب ترین اپیلیکشن های ویرایش کننده عکس ، همگی در یک برنامه وجود دارد ! پس از ویرایش عکس ها ، می توانید آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . یکی دیگر از قابلیت های اصلی این برنامه این است که شما به آسانی قادر خواهید بود تا چندین عکس خود را در یک کادر قرار داده و آن را به صورت کلاژ مجله درآورید .

FotoRus 3.4

امین شرخانی بازدید : 39 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

Helium – App Sync and Backup 1.1.0.8

نرم افزار Helium – App Sync and Backup این امکان را برای شما فراهم می کند تا به آسانی از تمامی قسمت های دستگاه اندرویدی خود پشتیبان تهیه کنید . این برنامه ، برای اجرا نیازمند به روت بودن گوشی نبوده و تمامی کاربران سیستم عامل اندروید قادر خواهند بود تا از این برنامه استفاده نمایند . با استفاده از این اپیلیکشن ، شما قادر خواهید بود تا از اطلاعات مموری کارت و حافظه داخلی گوشی اندرویدی خود پشتیبان تهیه کنید . لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان آپلود فایل های بک آپ گرفته شده در Dropbox اشاره کرد .

نرم افزار بکاپ برای آندروید

امین شرخانی بازدید : 24 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود برنامه ویرایش متون  برای اندروید

Documents To Go - Android

یکی از لازم ترین برنامه ها در دنیای کامپیوتر برنامه های اداری است . از معروف ترین این برنامه مجموعه آفیس مایکروسافت است . حال میخواهیم برنامه به شما معرفی کنیم که توسط آن شما هموراه میتوانید به نرم افزار های این چنینی دسترسی داشته باشید و کارهای خود را پیش ببرید . برنامه Documents To Go به شما اجازه میدهد که یک نسخه کامل از برنامه های آفیس در تبلت و یا گوشی تلفن همراه خود داشته باشید . بوسیله این نرم افزا شما فرمت های doc,. docx,. xls,. xlsx,. ppt,. pptx را به راحتی میتوانید اجرا و ویرایش کنید .

دانلود برنامه ویرایش متون برای اندروید

امین شرخانی بازدید : 36 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Camera FV-5 یک ابزار بسیار کارآمد است برای تبدیل عکس‌های معمولی موبایل شما به عکس‌های کاملاً‌ حرفه‌ای. این نرم‌افزار با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد باعث بهبود عکس‌ها از هر نظر خواهد شد و می‌توانید نقاط ضعف عکس را در آن تا حد زیادی اصلاح نمایید. همه‌ی پارامترهای عکاسی در عکس‌هایی که با این نرم‌افزار گرفته می‌شود قابل تغییر است، مثل exposure,ISO, focus, white balance, light metering و program mode. همچنین قابلیت‌های گوناگونی نظیر عکاسی زمان‌بندی شده، تایمر، فرمت‌های متفاوت و… در این نرم‌افزار موجود است. Camera FV-5 یک دوربین عکاسی تمام عیار برای شماست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

Camera FV-5 Android

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به قالب چه امتیازی میدهید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 284
  • بازدید سال : 2,511
  • بازدید کلی : 26,235