loading...
آوین دانلود | مرجع دانلود ایرانیان
امین شرخانی بازدید : 39 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

Oggy - The game

دانلود بازی اووگی Oggy - The game - ماجراجویی اندروید : شما حتما سری کارتون های اووگی را دیده اید و از تم وداستان فان و زیبای آن با خبر هستید همانند کارتون اووگی به دنبال سوسک ها هست تا شاید بتواند آنها را شکار کند و شما هم باید به آن در این کار کمک کنید.

Oggy - The game

امین شرخانی بازدید : 48 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

My Gang v1.04

بازی My Gang یکی دیگر از سری بازی های جنایی برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد . در این بازی شما باید از طریق جرم و جنایت های خیابانی زندگی روزمره خود را بگذرانید . بایستی وارد یک باند شده و ماموریت های متعددی را انجام دهید . با استفاده از اتومبیل های بسیار شیک و سلاح های متنوع ، دشمنان خود را از بین ببرید . به مبارزه با کارفرمایان شهری پرداخته و قدرت و اقتدار خود را در شهر بیشتر کنید !

My Gang

امین شرخانی بازدید : 39 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

TrafficVille 3D v1.0

در این پست قصد داریم تا بازی TrafficVille 3D را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی ، وظیفه شما این است که ترافیک را کنترل کنید ! ترافیک را کنترل کرده و از تصادفات جلوگیری کنید . آیا فکر می کنید که می توانید این کار را به درستی انجام دهید ؟ خودتان امتحان کنید ! در ابتدا باید کنترل چراغ های راهنمایی و رانندگی را در دست گرفته و سپس مراقب تصادفات ماشین ها باشید . لازم به ذکر است که بیش از ده نوع وسیله نقلیه در این بازی وجود دارد

TrafficVille 3D v1.0

امین شرخانی بازدید : 40 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

Geometry Dash v1.0

در بازی Geometry Dash شما باید سعی کنید تا با پرش و پرواز از خطرهای بزرگ عبور کنید . برای یک چالش بزرگ آماده شوید ! با استفاده از پرش ، می توانید از موانع خطرناک عبور کنید . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و مراحل را پشت سر بگذارید . لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۵ را کسب نموده و می تواند مدت ها شما را سرگرم کند .

Geometry Dash v1.1

امین شرخانی بازدید : 28 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

Fast & Furious 6:The Game v2.0.0

به دنیای Fast & Furious 6 وارد شده و با درگ و دریفت های خود در خیابان های لندن ، عنوان سریع ترین راننده را برای خود بربایید !

پس از موفقیت ورژن نخست بازی سریع و خشن ۶ اکنون پس از چند ماه دومین ویرایش آن عرضه گردیده است که شامل خودروهای جدید و ماموریت های سخت و نفس گیر در یک فضای گرافیکی بسیار جذاب می باشد .اکنون این شما هستید که می بایست با بهره گیری از قدرت کنترل خودروی خود تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و پیرزی را از آن خود نمایید .

شما خواهید توانست با بهره گیری از آپشن های شخصی سازی مختلفی که در بازی قرار گرفته است خودروی خود را از مدل های ۱۹۷۰ تا اتومبیل های امروزی می تواند باشد بر اساس سلیقه تان در ظاهر و یا بخش های مختلف مکانیکی اش تغییراتی انجام دهید .

Fast & Furious 6:The Game v2.0.0

امین شرخانی بازدید : 30 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

Carnivores Ice Age

در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و هیجانی ترین بازی های تولید شده برای اسمارت فون های اندرویدی را به شما کاربران عزیز داریم . شما باید در بازی Carnivores Ice Age ، به شکار زمستانی رفته و مهارت خود را در شکار امتحان کنید . شما باید به مناطق دور افتاده آفریقا سفر کرده و شکار کردن را در آن جا تجربه نمایید . لازم به ذکر است که تمامی لوازم جانبی شکار نظیر دوربین شکاری ، نقشه و … در اختیار شما خواهد بود .

Carnivores Ice Age

امین شرخانی بازدید : 29 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

M2: War of Myth Mech v1.0.2 + Data

در بازی M2: War of Myth Mech شما باید تبدیل به یک قهرمان شده و دشمنان خود را برای همیشه از بین ببرید . در آغاز سرزمینی به نام ترا وجود داشت که مردم زیادی در آن جا زندگی می کردند . این مردم به صورت مداوم مورد تهدید جانوران خشمگین قدرتمند قرار می گرفتند . ناگهان قبیله ای اسطوره ای به نام Deus از آسمان فرود آمده و به مردمان عادی برای حل مشکلات خود کمک کرد . اکنون این قبیله از بین رفته و شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و در برابر دشمنان از خود مقاومت نشان دهید . لازم به ذکر است که برای نابودی دشمنان ، سلاح های متنوعی در اختیار شما خواهد بود !

M2: War of Myth Mech v1.0.2 + Data

امین شرخانی بازدید : 44 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

Duty Driver Taxi FULL

در این پست قصد داریم تا یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز به نام Duty Driver Taxi FULL را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم . شما در این بازی باید با تاکسی خود ، به رانندگی در سطح شهر پرداخته و ماموریت های مختلف را انجام دهید . تا آن جا که می توانید باید سعی کنید که در ترافیک سنگین گرفتار نشوید ! با استفاده از تاکسی خود از ساختمان ها و پل ها پرش کنید . لازم به ذکر است که این بازی ، شامل سطح کاملا آزاد نیز می باشد .

Duty Driver Taxi FULL

امین شرخانی بازدید : 45 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

Summer Surfers v1.0

در بازی Summer Surfers بهترین و سریع ترین دونده جهان را در اسمارت فون اندرویدی خود تجربه نمایید . یک پسر بچه بر روی یک توپ قرار داشته و باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و مراحل را پشت سر بگذارد . شما به آسانی قادر خواهید بود تا از خیابان های بسیار زیبا در طول تابستان دیدن کرده و در آن جا به گشت و گذار بپردازید . لازم به ذکر است که شخصیت های به کار رفته در این بازی بسیار جذاب می باشند .

Summer Surfers

امین شرخانی بازدید : 35 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

Devil Ninja2 (Mission) 1.2.4

داستان از آن جا شروع می شود که قدرت DART توسط پادشاهان شیظانی به مدت هزاران سال که مسدود می شود . تمامی این ها در بازی Devil Ninja2 وجود دارند . آن ها قصد دارند تا تمام جهان را نابود کنند . در بازی ، یک نینجا وجود دارد که باید تمام تلاش خود را به کار برده و جلوی این فاجعه را بگیرد . شما باید به جنگ با شیاطین رفته و آن ها را برای همیشه از بین ببرید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی ، بسیار هیجان انگیز می باشد .

Devil Ninja2 (Mission) 1.2.4

امین شرخانی بازدید : 59 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

در بازی Virtual Families 2 شما باید در شهر ، زندگی رویایی خود را بسازید

Virtual Families 2:Our Dream House v1.3.0.1

باید به یک شخصی کمک کنید تا همسری اختیار کرده و یک زندگی مشترک را آغاز کند . آن ها را به یک کار حرفه ای تشویق کنید تا بتوانند پول به دست آورند . شما قادر خواهید بود تا فرزندان خود را به مهد کودک و مدرسه شبانه روزی بفرستید . اگر مایل باشید می توانید یک اتاق موسیقی یا یک اتاق کودک بسازید . لازم به ذکر است که در هر لحظه باید منتظر حوادث غیر عادی باشید !

Virtual Families 2:Our Dream House v1.3.0.1

امین شرخانی بازدید : 39 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن تهاجم مردگان برای آندروید

Invasion zombie apocalypse

دانلود بازی اکشن تهاجم مردگان Invasion zombie apocalypse - ویژه اندروید : یک بازی گرافیکی با گیم پلی عالی که شما از بازی کردن آن لذت میبرید داستان بازیی روایت آینده زمین است که بر اساس تحقیق ها نظامی به ویرانی کشیده میشود و دنیا به محل زامبی ها تبدیل میشود که تنها را نجات زندگی با هر توانی که هست میباشد.

دانلود بازی اکشن تهاجم مردگان

امین شرخانی بازدید : 29 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی افسانه قفس برای آندروید

Legend of Kage

افسانه قفس Legend of Kage - دانلود بازی اندروید : یک نینجای افسانه ای در پی پیدا کردن زار طومار بزرگ هنر های رزمی وارد دنیای پر خطر ورزش های رزمی میشود و با سختی ها و دشواری های زیادی رو به رو میشود. باید همه انها را پشت سر بگذارد برای بدست آوردنش در دنیای رزمی..

افسانه قفس Legend of Kage

امین شرخانی بازدید : 29 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی تیر شلیک اتمی

Atom Shooter Lite

دانلود بازی تیر شلیک اتمی Atom Shooter Lite - اندروید : شلیک اتمی یک گیم فضایی است که در این بازی به شما باید از دنیای خود در برابر برخورد شهاب سنگ های غول پیکر محافظ کنید و با حمله های اتمی توسط سفینه هایتان صورت میگیرد آنها را نابود کنید.

دانلود بازی تیر شلیک اتمی Atom Shooter Lite

امین شرخانی بازدید : 123 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود قسمت چهارم بازی جواهرات

Jewel Quest 4

دانلود قسمت چهارم بازی جواهرات Jewel Quest 4 - پازل آندرویدی : جوال یا همان بازی محبوب پازلی جواهرات که به تازگی قسمت چهارم سری بازی های خود را با مراحلی بیشتر و کیفیت ساخت بهتری روانه بازار اندرویدی کرده که از رسانه یک موبایل عرضه شده است. شما باید در این بازی جواهرات هم شکل را سه تا سه تا جمع آوری کنید تا کسب امتیاز کرده و راهی مراحل بالاتر شوید.

دانلود قسمت چهارم بازی جواهرات

امین شرخانی بازدید : 22 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی تصرف اجرام آسمانی برای آندروید

Galaxia Conquestum

تصرف اجرام آسمانی Galaxia Conquestum - بازی فضایی اندروید : سفینه خود را روشن کنید و در پی شکار اجرام آسمانی دل را با کهکشان ها بزنید و اکشن فضایی عالی را برای خود بسازید تا در آن کسب امتیاز کرده و رتبه پرواز خود را در کهکشان بالا ببرید.

Galaxia Conquestum

امین شرخانی بازدید : 42 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کونگ فو در برج جید برای آندروید

Kung Fu Quest : The Jade Tower 1.1.3

دانلود بازی کونگ فو در برج جید Kung Fu Quest: The Jade Tower 1.1.3 در این بازی اکشن شما در برج جید و از طبقه اول آن بازی می کنید و با مبارزه کردن با آدم های مختلف و با بردن از آنها می توانید به مراحل های بعدی که در طبقه های دیگری وجود دارد بازی کنید این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

Kung Fu Quest: The Jade Tower 1.1.3

امین شرخانی بازدید : 27 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی برج دفاعی من برای آندروید

My Tower Defence v.0.760

دانلود بازی برج دفاعی من My Tower Defence v.0.760 در این بازی استراتژیک شما باید ارتش نظامی تشکیل دهید تا بتوانید تمام دشمنان خطرناک خود را نابود کنید تا سکه هایی را بدست آورید و با این سکه می توانید ارتش و وسایل نظامی خود را ارتقاء دهید این بازی دارای سطوح مختلفی می باشد کهبا برد هر بازی ستاره بدست می آورید این بازی را می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید و ساعت ها سرگرم شوید.

My Tower Defence v.0.760

امین شرخانی بازدید : 24 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ماشین برای آندروید

Supreme Racers 1.1

دانلود بازی ماشینی Supreme Racers 1.1 در این بازی مسابقه ای شما باید با گروهی از ماشین ها مسابقه می دهید که شما ب لمس گوشی خود می توانید به سرعت ماشین خود افزایش دهید و حتی با چپ و راست کردن گوشی خود می توانید ماشین را هدایت کنید و در بین راه خود باید سکه هایی را جمع آوری کنید این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید تا ساعت ها سرگرم شوید.

دانلود بازی ماشینی Supreme Racers 1.1

امین شرخانی بازدید : 31 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جنگی برای آندروید

Pacific Rim 1.5 Android APK

بازی Pacific Rim یک بازی در سبک جنگ‌های تن‌به‌تن است. در این بازی روبات‌ها باید در تلاش برای حفظ سیاره‌ی زمین با مبارزه با موج‌های دشمنان سعی کنند تا جایی که می‌توانند در برابر آن‌ها مقاومت کنند. این بازی همچنین دارای حالت Story Mode است که دارای بیش از ۳۰ مرحله است که در آن باید با غول‌های دشمن مبارزه کنید. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر دارید. این بازی را به راحتی از آوین دانلود ، دانلود نمائید .

بازی Pacific Rim برای آندروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به قالب چه امتیازی میدهید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 2,368
  • بازدید کلی : 26,092