loading...
آوین دانلود | مرجع دانلود ایرانیان
امین شرخانی بازدید : 22 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی تصرف اجرام آسمانی برای آندروید

Galaxia Conquestum

تصرف اجرام آسمانی Galaxia Conquestum - بازی فضایی اندروید : سفینه خود را روشن کنید و در پی شکار اجرام آسمانی دل را با کهکشان ها بزنید و اکشن فضایی عالی را برای خود بسازید تا در آن کسب امتیاز کرده و رتبه پرواز خود را در کهکشان بالا ببرید.

Galaxia Conquestum

امین شرخانی بازدید : 26 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت حرفه ای Startup

Startup Delayer 3.0.330

در این پست آریا دانلود قصد معرفی نرم افزاری کاربردی با نام Startup Delayer را داریم. بسیاری از نرم افزارها پس از بوت شدن سیستم عامل بصورت خودکار اجرا می شوند. برخی از این نرم افزارها ضرروی نبوده و باعث کاهش شدید سرعت ویندوز می شوند. برای شما بهترین گزینه استفاده از Startup Delayer می باشد زیرا به شما این قدرت را می دهد تا به آسانی اقدام به قرار دادن و یا حذف نرم افزار از مسیر مربوطه نمایید و یکی دیگر از مزیت های این نرم افزار نمایش فایل های مخفی شده موجود در این مسیر حیاتی سیستم عامل می باشد که بعضا می تواند شامل بد افزار ها نیز باشد . هم اکنون میتوانید نرم افزار Startup Delayer را به صورت مستقیم و رایگان از آوین دانلود دریافت نمایید.

دانلود نرم افزار مدیریت حرفه ای Startup

امین شرخانی بازدید : 24 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود برنامه ویرایش متون  برای اندروید

Documents To Go - Android

یکی از لازم ترین برنامه ها در دنیای کامپیوتر برنامه های اداری است . از معروف ترین این برنامه مجموعه آفیس مایکروسافت است . حال میخواهیم برنامه به شما معرفی کنیم که توسط آن شما هموراه میتوانید به نرم افزار های این چنینی دسترسی داشته باشید و کارهای خود را پیش ببرید . برنامه Documents To Go به شما اجازه میدهد که یک نسخه کامل از برنامه های آفیس در تبلت و یا گوشی تلفن همراه خود داشته باشید . بوسیله این نرم افزا شما فرمت های doc,. docx,. xls,. xlsx,. ppt,. pptx را به راحتی میتوانید اجرا و ویرایش کنید .

دانلود برنامه ویرایش متون برای اندروید

امین شرخانی بازدید : 32 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت حرفه ای ویندوز هفت

Yamicsoft Windows 7 Manager

Yamicsoft Windows 7 Manager یک سری ابزار حرفه ای برای بهینه سازی و پاک سازی ویندوز ۷ می باشد که می تواند سرعت سیستم شما را بهبود بخشد و امنیت آن را افزایش دهد.این نرم افزار قابلیت تنظیم، بهینه سازی ، پاک سازی و افزایش سرعت ویندوز سون را داراست.این نرم افزار خود شامل ۳۰ ابزار جداگانه و پرکاربرد برای بهینه سازی و افزایش کارایی ویندوز سون است. نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager شامل بخش های بهینه سازی،افزایش سرعت اینترنت،پاک کننده و ترمیم کلید های معیوب رجیستری،سفارشی سازی منوها و استارت آپ،امنیت، ابزار های کار با شبکه و … است.هم اکنون میتوانید نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager را به صورت مستقیم و رایگان از آوین دانلود دریافت نمایید.

دانلود نرم افزار مدیریت حرفه ای ویندوز هفت

امین شرخانی بازدید : 42 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کونگ فو در برج جید برای آندروید

Kung Fu Quest : The Jade Tower 1.1.3

دانلود بازی کونگ فو در برج جید Kung Fu Quest: The Jade Tower 1.1.3 در این بازی اکشن شما در برج جید و از طبقه اول آن بازی می کنید و با مبارزه کردن با آدم های مختلف و با بردن از آنها می توانید به مراحل های بعدی که در طبقه های دیگری وجود دارد بازی کنید این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

Kung Fu Quest: The Jade Tower 1.1.3

امین شرخانی بازدید : 27 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی برج دفاعی من برای آندروید

My Tower Defence v.0.760

دانلود بازی برج دفاعی من My Tower Defence v.0.760 در این بازی استراتژیک شما باید ارتش نظامی تشکیل دهید تا بتوانید تمام دشمنان خطرناک خود را نابود کنید تا سکه هایی را بدست آورید و با این سکه می توانید ارتش و وسایل نظامی خود را ارتقاء دهید این بازی دارای سطوح مختلفی می باشد کهبا برد هر بازی ستاره بدست می آورید این بازی را می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید و ساعت ها سرگرم شوید.

My Tower Defence v.0.760

امین شرخانی بازدید : 24 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ماشین برای آندروید

Supreme Racers 1.1

دانلود بازی ماشینی Supreme Racers 1.1 در این بازی مسابقه ای شما باید با گروهی از ماشین ها مسابقه می دهید که شما ب لمس گوشی خود می توانید به سرعت ماشین خود افزایش دهید و حتی با چپ و راست کردن گوشی خود می توانید ماشین را هدایت کنید و در بین راه خود باید سکه هایی را جمع آوری کنید این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید تا ساعت ها سرگرم شوید.

دانلود بازی ماشینی Supreme Racers 1.1

امین شرخانی بازدید : 31 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جنگی برای آندروید

Pacific Rim 1.5 Android APK

بازی Pacific Rim یک بازی در سبک جنگ‌های تن‌به‌تن است. در این بازی روبات‌ها باید در تلاش برای حفظ سیاره‌ی زمین با مبارزه با موج‌های دشمنان سعی کنند تا جایی که می‌توانند در برابر آن‌ها مقاومت کنند. این بازی همچنین دارای حالت Story Mode است که دارای بیش از ۳۰ مرحله است که در آن باید با غول‌های دشمن مبارزه کنید. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۲.۲ و بالاتر دارید. این بازی را به راحتی از آوین دانلود ، دانلود نمائید .

بازی Pacific Rim برای آندروید

امین شرخانی بازدید : 28 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نمایش مشخصات کامل رایانه

MyPC

نرم افزار MyPC یک ابزار رایگان و کم حجم در که تمامی اطلاعات در مورد سیستم مثل تنظیمات ، ابزارهای نصب شده ، دستگاه ها و تمامی جزئیات آن را جمع آوری کرده و به نمایش آن ها می پردازد. توسط برنامه MyPC و تنها با . توسط این برنامه و تنها با یک کلیک می توانید تمامی جزئیات کامپیوتر حتی اطلاعات مخفی و پنهان در مورد دستگاه های نصب شده را نیز به دست آورید.هم اکنون میتوانید نرم افزار کاربردی MyPC را به صورت مستقیم و رایگان از آوین دانلود دریافت نمایید.

نرم افزار نمایش مشخصات کامل رایانه

امین شرخانی بازدید : 39 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (1)

دانلود مرورگر محبوب اپرا ، ورژن جدید

Opera 15.0.1147.153

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

Opera 15.0.1147.153

امین شرخانی بازدید : 34 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مرورگر محبوب و قدرتمند گوگل کروم

Google Chrome 27.0.1453.93 Stable

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

Google Chrome 27.0.1453.93 Stable

امین شرخانی بازدید : 25 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود وکتورهای رنگارنگ پس زمینه

Colorful Backgrounds

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به امور گرافیکی و … که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید. شما میتوانید این فایل را از آوین دانلود ، به راحتی دانلود کنید .

دانلود وکتورهای رنگارنگ پس زمینه

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به قالب چه امتیازی میدهید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 2,386
  • بازدید کلی : 26,110