loading...
آوین دانلود | مرجع دانلود ایرانیان
امین شرخانی بازدید : 23 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه آیکونهای جدید و بسیار زیبا

Distortion Icon

Distortion Icon – آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۵۲ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت ICO ، PNG و PSD هستند .

دانلود مجموعه آیکونهای بسیار زیبا و جدید

امین شرخانی بازدید : 30 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار مهندسی ، ماشین حساب پیشرفته

RedCrab Calculator 4.33.10

RedCrab یک ماشین حساب بسیار قدرتمند است که دانشجویان و اساتید رشته های مهندسی که با محاسبات سنگین ریاضی سروکار دارند را در فرایند رسیدن به پاسخ بسیار کمک می نماید. این نرم افزار با حالت تمام صفحه قابل استفاده است و به کمک پنجره ویرایشگر آن کاربران قادر خواهند بود تا در این پنجره ی فرایند هایی مانند عبارت ها و فرمول های ریاضی را وارد و ویرایش کنند و نتایج را مشاهده نمایند.کار با این ماشین حساب بسیار ساده و راحت است. RedCrab با استفاده از سیستم های پیشرفته و هوشمند قادر به حل بسیاری از معادلات شماست .

نرم افزار ماشین حساب پیشرفته

امین شرخانی بازدید : 27 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

وکتور آیکون های در حال بارگذاری

Bright Loading Icons

Bright Loading Icons – عنوان ۲ وکتور با موضوع آیکون های در حال بارگذاری یا همان لودینگ هستند که در امور مختلفی قابل استفاده می باشند . این وکتورها با فرمت AI که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت TIFF که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید . این فایل را با نهایت سرعت از سایت آوین دانلود ، دانلود نمایید.

دانلود وکتورهای لودینگ

امین شرخانی بازدید : 22 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه مرورگر محبوب موزیلا فایرفاکس

Mozila FireFox Final 23.0

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

دانلود آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس

امین شرخانی بازدید : 24 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی

My TV

myTV برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید.دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به نرم‌افزار myTV اضافه نمایید. شما هم اکنون می توانید نرم افزار پخش شبکه‌های ماهواره ای فارسی با اینترنت myTV را از سایت آریا دانلود دریافت نمایید.

نرم افزار پخش رادیو و تلویزیون

امین شرخانی بازدید : 32 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی و ویرایش فونت ها

FontCreator Professional

همانطور که می دانید فونت ها نوع قلم را تعیین می کنند و هر فونت بیانگر زیبایی خاصی از دست خط یا نوع نوشته می باشد. آیا تا به حال به فکر ساخت دست خط مورد علاقه خود بوده اید؟ FontCreator نرم افزاری است که به شما این توانایی را خواهد داد تا به کمک آن اقدام به ساخت و ویرایش فونت های TrueType و OpenType نمایید. نرم افزار FontCreator به شما اجازه میدهد تا انواع فونت ها را به دلخواه و با ابزار های زیاد ویرایش کنید و فونت اختصاصی خودتون را طراحی کنید این نرم افزار با ابزار نقاشی مانند برای افراد مبتدی میتواند گزینه مناسبی باشد.همچنین ابزارهایی به منظور ساده سازی و سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی فونت، به نرم افزارFontCreator افزوده شده است. پس اگر شما هم علاقه دارید دست خط مخصوص به خود را داشته باشدی هم اکنون میتوانید نرم افزار FontCreatorl را از آریا دانلود دریافت نمایید.

دانلود نرم افزار ساختن و ویرایش فونت Font Creator

امین شرخانی بازدید : 2704 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

Dragons: Riders of Berk WebRip (2012) Mkv

انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد

مجموعه دوم، شامل قسمت های ۵ الی ۸ در ادامه مطلب قرار گرفت

دانلود مجموعه 1 و 2 سریال انیمیشن اژدها سواران

امین شرخانی بازدید : 44 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

در شماره ی نخست که اکنون پیش روی شما قرار دارد ، مبنای کلی ما بر این اصل استوار است که مجله "پردیس گیم" را متفاوت با سایر مجلات بازی دیگر ارائه دهیم و فقط تمرکزمان بر روی نقد ، پیش نمایش و  مصاحبه نباشد و سراغ بخش های جدیدتری برویم که کمتر مجله ای و یا هیچ مجله ای به آن نمی پردازد.بنابراین در قدم اول ما با یک تیم حرفه ای کار را شروع کردیم تا مجله دو فاکتور بسیار مهم "حرفه ای بودن" و "متفاوت بودن" را در خود دارا باشد.با نگاهی به حالت کلی مجله،نوع مطالب،سبک و سیاق نگارش و انتخاب موضوعات مسلما به این امر پی خواهید‬

دانلود شماره یک مجله گیم

امین شرخانی بازدید : 34 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Camera FV-5 یک ابزار بسیار کارآمد است برای تبدیل عکس‌های معمولی موبایل شما به عکس‌های کاملاً‌ حرفه‌ای. این نرم‌افزار با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد باعث بهبود عکس‌ها از هر نظر خواهد شد و می‌توانید نقاط ضعف عکس را در آن تا حد زیادی اصلاح نمایید. همه‌ی پارامترهای عکاسی در عکس‌هایی که با این نرم‌افزار گرفته می‌شود قابل تغییر است، مثل exposure,ISO, focus, white balance, light metering و program mode. همچنین قابلیت‌های گوناگونی نظیر عکاسی زمان‌بندی شده، تایمر، فرمت‌های متفاوت و… در این نرم‌افزار موجود است. Camera FV-5 یک دوربین عکاسی تمام عیار برای شماست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

Camera FV-5 Android

امین شرخانی بازدید : 35 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشد. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید!در آپدیت جدید این بازی، یک پک جدید به مراحل بازی اضافه شده است که نام آن Disco Era است! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

Cut the Rope

امین شرخانی بازدید : 35 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

[ به همراه آموزش قدم به قدم فعالسازی و ریجیستر ]

Internet Download Manager

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به قالب چه امتیازی میدهید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 2,370
  • بازدید کلی : 26,094